fbpx

Våre vilkår - forbruker kjøp

Disse standard salgs og leveringsbetingelsene gjelder for alle kjøp mellom Intramed og kunde dersom ikke annet er avtalt skriftlig.
(Egne vilkår gjelder for forhandlere, og firmaer som videreselger våre produkter)

Standard vilkår:

Salgspant
IntraMed beholder eiendomsretten til alle leverte varer til de er betalt i sin helhet ihht. lov om salgspant.

Frakt/Leveranse
Varer sendes normalt som postpakke/brev. ( det som passer best i forhold til vekt og størrelse ) Hvis ikke annet er skriftlig avtalt, går risikoen over på kjøperen når varene er overgitt til den fraktfører som skal forestå forsendelsen.
Fraktpris fremkommer under bestillingsprosessen.

Ekspedering av ordre
Normal leveringstid på lagervarer er en dag + transporttid.

Ordrebekreftelse
Bekreftelsen du mottar i nettbutikken eller på e-post umiddelbart etter bestilling, er en bekreftelse på at vi har mottatt bestillingen din. Er varene ikke på lager eller vi av en annen grunn er forhindret fra å levere sender vi deg en beskjed om det.

Priser
Alle priser er i norske kroner inklusive 25% mva.

Betaling/Kreditt
Avhengig av ordrebeløpets størrelse er følgende betalingsbetingelser tilgjengelige;
faktura tilsendes, Vips, Paypal eller til bankkonto. Intramed tar forbehold om at vi ved opprettelse av nye kundeforhold kan komme til å forlange forskuddsbetaling, eller annen sikkerhet for kjøp uten nærmere begrunnelse.

Gebyrer
IntraMed tar ingen gebyrer utover eventuell frakt.

Garanti
IntraMed garanterer varene mot fabrikasjonsfeil i samme tidsrom som varene er garantert fra IntraMed sine leverandører og norsk lov.

Reklamasjoner
Reklamasjoner på varer må skje umiddelbart.

Skade på varen
Hvis du oppdager at pakken/e du mottar er skadet, må du melde fra til oss og transportør med en gang.

Mangelfull vare
Har vi sendt deg en mangelfull eller feilaktig vare må du omgående kontakte oss for å avtale retur.

Angrefrist
Du har angrerett etter betingelsene i angrerettloven.

Force Majeure
Leveringstiden blir passende forlenget dersom arbeidskonflikter, spesielt streik og lockout eller andre uforutsette omstendigheter utenfor partenes innflytelse virker inn på vareleveringen, spesielt force majeur, krig, opprør, brann, eksplosjon, ulykke, oversvømmelse, sabotasje, oppfyllelse av statlige krav, lover, regler, bestemmelser, tiltak eller rettslige bestemmelser. Det gjelder også såfremt slike omstendigheter inntreffer hos selgers leverandører og firmaer som arbeider på selgers oppdrag. Selger er ikke ansvarlig for slike forhold.

Rull til toppen